کسب درآمد از سایتهای تبلیغاتی
انجمن مهندسی علوم وصنایع غذایی دانشگاه سنا

 

از آنجا که کسب درآمد یکی از دغدغه های اصلی و مهم در زندگی شده لازم دونستم که تجربه خودم رو که در این چند ماه خیلی بهم کمک کرد، در اختیار شما قرار بدهم.

 من با تکیه بر خداوند و باپشتکار خودم تونستم بهترین راه رو پیدا کنم و خیلی هم دوست دارم که شما رو در جریان این امر قرار بدم.

اگه شما از اینترنت برای چت ، دانلود ، تفریح و سرگرمی استفاده می کنید باید گفت وقت خود را بیهوده تلف می کنید زیرا یکی از بهترین منابع مالی را از دست داده اید هم اکنون افراد بسیار زیادی در ایران هستند که از طریق اینترنت کسب درآمد و امرار معاش می کنند شما با استفاده از تجربیات من می توانید با مفاهیم کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید و پول در آوردن از اینترنت آن قدر برایتان آسان می شود که به راحتی در کمترین زمان درآمدی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری ، مدرک ، پیشینه ی علمی یا تسلط بر زبانی خاص ، در هر سنی و در هر مکان و زمانی که باشید می توانید کسب و کار کنید و از فرصت های نامحدود اینترنت به خوبی استفاده کنید.

امروزه یکی از راههای پر درآمد، عضویت در سایتهای آگهی یا همان سایتهای کلیکی می باشد و تا جایی در بین مردم رواج پیدا  کرده است که حتی خیلی از این نوع سایت ها بیش از  83000  کاربر و بیش از 120 میلیون تومان پرداختی دارند ، لذا این مهم نیاز به توضیحاتی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنم.

سایت آگهی یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد. در این سایت شما با کلیک کردن و دیدن تبلیغات، کسب درآمد خواهید کرد که این تبلیغات مربوط به شرکتها، سازمان ها، موسسات و... در ارتباط با محصولات، خدمات، ایده ها و... آنها می باشد که در سایت های آگهی آنها را به نمایش می گذارند.

این روش کسب درآمد و تجارت چگونه کار میکند؟

بسیار ساده است شما با عضو شدن در این سایت ها به دو صورت کسب درآمد میکنید:

1- کلیک کردن شما (یعنی دیدن تبلیغات)  2- کلیک کردن نفرات شما (زیرمجموعه ها)

ماهیت سایت ها تبلیغاتی اینگونه است که از یک تبلیغ دهنده هزینه ای گرفته میشود و مقداری از این هزینه برای مشاهده تبلیغ به شما پرداخت میشود. همچنین علاوه بر آن شما میتوانید با گرفتن زیرمجموعه از این سایتها، از دیدن تبلیغ توسط زیر مجموعه هایتان نیز درآمد بیشتری کسب کنید.

شایان ذکر است که این روش کسب درآمد کاملا قانونی و مطمئن میباشد و سایت  معرفی شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده و دارای مجوز فعالیت می باشد و شما میتوانید با مراجعه به http://www.samandehi.ir/webSiteInquiry.html     آ نها را استعلام کنید

چند نکته قابل توجه

نکته اول :  با توجه به وجود زیر مجموعه، سایت های کلیکی جزء شرکت های هرمی محسوب میشوند؟ قطعا خیر.  زیرا این سایت های کلیکی به صورت تک سطحی کار میکنند که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایرا ن است مثل تصویر زیر:

                                                            

نکته دوم :  با یک کامپیوتر و خط اینترنت بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون اکانت شما به دلیل احتمال تقلب مسدود خواهد شد.

نکته سوم : زمان شروع این کار ممکن است لازم باشد وقت بیشتری صرف کنید تا روند کلی کار برای شما مشخص گردد پس چند روز اول شروع کار را صبر پیشه کرده و شکیبا باشید تا روند کارتان به سرازیری منجر شده و با زمان کمتر، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

نکته چهارم :  شاید بگویید با کلیک بر روی تبلیغات 10 تومانی درآمد زیادی کسب نمیکنید، بله درست است اما درآمد اصلی در این سایت ها نفرات زیرمجموعه هستند که به صورت اجاره ای در سایت ها موجود بوده و میتوانید با اجاره آنها به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

نکته پنجم :  شما با صرف فقط 15 الی 30 دقیقه در روز که زحمت چندانی هم نخواهد داشت، می توانید به درآمدی خوب و مناسب دست یابید اما در این راه مانند تمام مشاغل دیگر باید صبر پیشه کنید و به مدیریت نفرات بپردازید تا بعد از مدتی زحمات شما به بار بنشیند و  به درآمدی قابل توجه در ماه  دست یابید.

لذا اگر شما هرگونه سوالی داشتید با ایمیل زیر در تماس باشید.

Shahed704@gmail.com

توضیحات کلی برای شما در بالا ارائه شددر این قسمت به معرفی سایت  که خودم در آنها عضو هستم و به درآمد رسیده ام  می پردازم و به شما نیز توصیه می کنم در آن عضو شوید و هرچه زودتر کسب درآمد کنید.

سایت توباکس  :   

این سایت قدیمی ترین و معتبرترین سایت تبلیغاتی در ایران می باشد که توانسته است بیش از 124میلیون تومان پرداختی داشته باشد همچنین بیش از 83000نفر در این سایت عضو هستند و درآمد کسب میکنند.

آدرس شرکت : تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - کوچه صانعی - پلاک 19 - واحد 9

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید

http://teobux.com/index.php?ref=shahed407

برای هرگونه سوال در رابطه با فعالیت در این سایت با ایمیل زیر در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که فقط در صورت عضویت با لینک بالا از راهنمایی های من بهره مند خواهید شد. (به امید موفقیت شما)

Shahed704@gmail.com

علاوه بر توباکس سایت های دیگری هم از این دست هستند که توصیه من این است که ابتدا با فعالیت در این سایت به راه و روش کار با این تجارت آشنا شوید و سپس با ایمیل من در تماس باشید تا بقیه سایت ها را نیز برای کسب درآمد چند برابر، به شما معرفی کنم.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی